uPatika

uPatika

uPatika

Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért

2016

Amivel foglakoztunk
  • Arculat tervezés
  • Ikontervezés
  • Illusztráció
  • Koncepció készítés
  • Konzultáció és felmérés
  • Prototípus készítés
  • Tartalom stratégia
  • Webdesign
  • Kutatás
  • Front-End fejlesztés
  • Back-End fejlesztés
Weboldal
www.upatika.hu

uPatika

Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért

Az ügyfél

Az uPatika.hu Uriage és Apivita kozmetikumok forgalmazásával foglalkozik.

Az Uriage egy prémium kategóriás, innovatív márka, ami 20 éve jelen van Franciaországban és a bőrgyógyászati kutatás élvonalában áll. Az Uriage kozmetikum család 2013-ban jelent meg a hazai piacon, és hamar népszerű lett.

Az Apivita termékcsalád 2018 nyarán mutatkozott be Magyarországon, és egy természetes, prémium kategóriás kozmetikum, amiben 85-100 % arányban találhatók természetes összetevők. A céget 1972-ben alapította egy görög gyógyszerész házaspár, és azóta sikeres a világ számos pontján a natúr kozmetikumokat kedvelők körében.

A feladat

Az uPatika.hu tulajdonosa névváltás és szintlépés miatt keresett meg minket. A cél a szolgáltatás magasabb szintre emelése és a webáruház újragondolásával a piaci pozíció erősítése volt. A névváltás miatt szükség volt új arculatra is. Ezen kívül az új oldal háttér rendszerének kommunikálnia kellett a Novodata gyógyszertári nyilvántartó rendszerrel.

Megoldásunk

A felmérés és kutatás során megállapítottuk a szűk keresztmetszeteket, ami vásárlói lemorzsolódást okozott. A webáruház újratervezésével javítottuk a felhasználói élményt, ez növelte a felhasználói elkötelezettséget, bizalmat.

A webáruház sajátossága, hogy a speciális keresővel megoldást találhatunk bőrproblémánkra vagy kereshetünk termékeket bőrtípusunk szerint. A központi gyógyszertári szoftver (Novodata) kapcsolat mellett pedig a komplex akciók automatizált kezelése volt kihívás.

Az első verzió átadása óta többször finomítottunk a felépítésen és működésen az utánkövetés és a vásárlói visszajelzések alapján. A legutóbbi nagyobb átalakítást az Apivita márka megjelenése miatt hajtottuk végre az oldalon.

Eredmény

Az újratervezés és átalakítás az eladások és a webáruház dinamikus növekedését hozta magával. Az indulás utáni évben az uPatika az ország legtöbb Uriage terméket értékesítő webshopjává nőtte ki magát.

uPatika
uPatika
uPatika
uPatika
uPatika

Mindenre van megoldásuk. Rugalmasak. Nem tudtam olyat kérni, amit ne tudtak volna teljesíteni.

Várnagyi Gergely uPatika

Nézd meg munkáinkat, a legtöbbet ők mondanak rólunk

Weboldal, Webáruház, Logo, Arculat

További munkáink

Itt az idő belevágni valami nagyszerűbe!

Vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük meg hogyan segíthetünk neked.

Árajánlatkérés
info@voov.hu +36-20/33-94-922 9400 Sopron, Bem utca 3., Magyarország